Bakan Uraloğlu, Vali Canbolat ile bir araya geldi

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ankara Valisi Yakup Canbolat ile bir araya gelerek başkentin ihtiyaçları doğrultusunda yürütülen çalışmaları ve koordinasyon içinde atılacak adımları değerlendirdi.
Bakan Uraloğlu, Vali Canbolat ile bir araya geldi

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ankara Valisi Yakup Canbolat'ı Bakanlıkta ağırladığını duyurdu.

Uraloğlu, görüşmede başkentin ihtiyaçları doğrultusunda yürütülen çalışmaların ele alındığını belirterek, kurumlar arası koordinasyonla atılacak adımların istişare edildiğini ifade etti. Bakan Uraloğlu, Ankara'nın öncelikli ihtiyaçlarına yönelik çalışmaların iş birliği içinde sürdürüleceğini vurguladı.

 
 
Bakan Uraloğlu, Vali Canbolat ile bir araya geldi

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.