Jandarma’dan öğrencilere “iyi tatiller” mesajı

Jandarma Genel Komutanlığı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla 2025–2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla öğrencilere yaz tatili mesajı yayımladı.  
Jandarma’dan öğrencilere “iyi tatiller” mesajı

Jandarma Genel Komutanlığı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla 2025–2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla öğrencilere yaz tatili mesajı yayımladı.  

Paylaşımda “İyi tatiller çocuklar!  Bir eğitim öğretim yılını daha geride bıraktınız. Şimdi dinlenme, eğlenme ve yeni keşifler yapma zamanı. Tüm öğrencilerimize; mutlu, huzurlu ve sağlıklı bir yaz tatili diliyoruz.” ifadelerine yer verildi.   

Jandarma’dan öğrencilere “iyi tatiller” mesajı

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.