Pendik–Kaynarca metro hattında çalışmalar sürüyor

İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) Başkanvekili Nuri Aslan, Pendik Merkez–Kaynarca Merkez–Fevzi Çakmak Metro Hattı'nda incelemelerde bulundu. Aslan, hattın 2026 yılı sonu ile 2027 yılının ilk yarısı arasında hizmete alınmasının hedeflendiğini açıkladı.
Pendik–Kaynarca metro hattında çalışmalar sürüyor

İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) Başkanvekili Nuri Aslan, yapımı devam eden Pendik Merkez–Kaynarca Merkez–Fevzi Çakmak Metro Hattı’nda incelemelerde bulundu. Aslan’a incelemeleri sırasında İBB Raylı Sistemler Daire Başkanı Erman Eryılmaz ile Metro İstanbul Genel Müdürü Özhan Şenol eşlik etti.

Şantiyede yürütülen çalışmalar hakkında bilgi alan Aslan, hattın tamamlanmasıyla Pendik ve çevresindeki ulaşım ağının güçleneceğini belirtti. Aslan, hattın 2026 yılı sonu veya 2027 yılının ilk yarısında hizmete açılmasının hedeflendiğini ifade etti.

 

Açıklamasında, hattın ilk ihalesinin 2017 yılında gerçekleştirildiğini hatırlatan Aslan, 2019 yılından sonra İstanbul genelinde durdurulan metro projelerinin yeniden ele alındığını ve birçok raylı sistem yatırımının aynı dönemde yeniden başlatıldığını söyledi.

Metro yatırımlarının İstanbul’un ulaşım altyapısı açısından önem taşıdığını belirten Aslan, Anadolu Yakası’nda hem Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı hem de İBB tarafından çok sayıda raylı sistem projesinin hayata geçirildiğini kaydetti.

 

 

Pendik–Kaynarca metro hattında çalışmalar sürüyor

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.