Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, AK Parti 33'üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı için Sapanca'da bulunduklarını belirterek, Türkiye Yüzyılı vizyonu doğrultusunda atılacak adımların değerlendirildiğini ifade etti.
|

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Yorum Yazın