Anand: Kanada ve Arjantin iş birliğini derinleştirmeyi görüştük

Kanada Dışişleri Bakanı Anita Anand, Arjantin ile ekonomik güvenlik, enerji ve kritik mineraller alanlarındaki iş birliğinin geliştirilmesini ele aldıklarını açıkladı.
Anand: Kanada ve Arjantin iş birliğini derinleştirmeyi görüştük

Kanada Dışişleri Bakanı Anita Anand, Arjantin ile çeşitli alanlarda iş birliğinin geliştirilmesini ele aldığını açıkladı.

Anand, açıklamasında Arjantin’in Kanada için önemli bir ortak olduğunu belirterek, ekonomik güvenliğin giderek daha fazla enerji, kritik mineraller ve dayanıklı tedarik zincirleriyle bağlantılı hale geldiğine dikkat çekti.

Arjantin Ekonomi Bakan Yardımcısı Pablo Quirno ile bir araya geldiğini belirten Anand, “Kanada ve Arjantin’in iş birliğini nasıl derinleştirebileceği, ortak ekonomik öncelikleri nasıl ilerletebileceği ve Amerika kıtası genelinde istikrar ile fırsatları nasıl destekleyebileceği konusunda verimli bir görüşme gerçekleştirdik” ifadelerini kullandı.

Anand: Kanada ve Arjantin iş birliğini derinleştirmeyi görüştük

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.