Bakan Işıkhan: Tüm evlatlarımıza iyi tatiller diliyorum

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, karne alan öğrencileri tebrik ederek, tüm çocuklara iyi tatiller diledi.
Bakan Işıkhan: Tüm evlatlarımıza iyi tatiller diliyorum

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, karne alan öğrencileri tebrik etti.

Çocukların sevincini paylaşan Işıkhan, "Bugün, çocuklarımız için heyecanlı bir gün. Karne heyecanını ailesiyle, öğretmenleriyle ve arkadaşlarıyla paylaşan evlatlarımızın gözlerinden öpüyorum" dedi.

Bakan Işıkhan, mesajını "Tüm evlatlarımıza iyi tatiller diliyorum" temennisiyle tamamladı.

Bakan Işıkhan: Tüm evlatlarımıza iyi tatiller diliyorum

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.